Розглядались такі питання:
1. Зміст, структура та особливості програми з інформатики у 6 та 9 класах (Кривокульський Л.Є., методист, завідувач центру інформатики, ІКТ та дистанційної освіти)
2. Реалізація концепції Нової школи через навчання інформатики за новими програмами та підручниками у 6 та 9 класах (Барна О.В., канд. пед. наук, доцент кафедри інформатики та методики викладання інформатики ТНПУ ім.В.Гнатюка )
3. Підходи та засоби для вивчення теми «Комп’ютерне моделювання» у курсі інформатики 9 класу (Барна О.В., канд. пед. наук, доцент кафедри інформатики та методики викладання інформатики ТНПУ ім.В.Гнатюка )
4. Особливості вивчення тем «Мережеві технології» та «Створення персонального навчального середовища» у курсі інформатики 9 клас (Цинкалюк Р. В., вчитель інформатики Милівецька загальноосвітня школа І-ІІ ст. Чортківського району)
5. Методичні підходи щодо вивчення тем «Інформаційні технології у суспільстві» та «Основи інформаційної безпеки» у курсі 9 класу(Машталяр О.М., вчитель інформатики Острівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району)
6. Особливості створення комп’ютерних публікацій у курсі 9 класу (Боднар О.Є., вчитель інформатики, заступник директора Оріховецької ЗОШ І-ІІІ ст. Підволочиської селищної ради)
7. Методика вивчення теми «Комп’ютерні презентації» у курсі 6 та 9 класів: спільні підходи та відмінності (Сівінська О.З., вчитель ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Великі Гаї Великогаївської сільської ради)
8. Вивчення теми «Комп’ютерна графіка» у курсі 6 та 9 класів: інструменти для реалізації (Вельгач А.В., кандидат фізмат наук, методист центру ІКТ)
9. Методика вивчення теми "Алгоритмізація та програмування" у курсі 6 та 9 класів (Грод І.М., доцент, методист центру ІКТ)
Немає коментарів:
Дописати коментар