1.Створити власний малюнок в середовищі піксельного малювання https://friendship-bracelets.net/generators/alpha
Сторінки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.
середа, 8 жовтня 2025 р.
4 клас. Пошук інформації в Інтернеті. Достовірна інформація. Безпечна робота в Інтернеті
Вправа 1. https://learningapps.org/view1984580
Вправа 2. https://logiclike.com/
Вправа 2. http://ua.onlinemschool.com/
Відкрийте дошку та виконайте завдання
https://padlet.com/erika_oz/o8ba3celujo5
вівторок, 30 вересня 2025 р.
5 клас. НУШ . Урок 7 . Комп'ютер як пристрій опрацювання даних
Медіознайко
https://www.aup.com.ua/Game/index.html
Лінія часу музеєм світу:
https://britishmuseum.withgoogle.com/
Створюють лінію часу свого життя (від народження до навчання у 5 класі)
неділя, 28 вересня 2025 р.
середа, 24 вересня 2025 р.
неділя, 21 вересня 2025 р.
5 клас НУШ. Урок 5. Постановка проблеми. Причина й наслідок
Тест
https://testinform.in.ua/vikoristovuyemo-internet-test-2-informatika-5-klas-morze-nush/
Вправа 1.
https://wordwall.net/uk/resource/35047567
Вправа 2. https://phet.colorado.edu/uk/
Симуляція 1. https://phet.colorado.edu/uk/simulations/equality-explorer-basics. Склади три приклади рівності
Симуляція 2. https://phet.colorado.edu/sims/html/fractions-intro/latest/fractions-intro_all.html?locale=uk . Вступ. Гра.
Симуляція 3. https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_uk.html
середа, 17 вересня 2025 р.
4 клас Урок 2 . Як працює цифровий пристрій
вівторок, 16 вересня 2025 р.
урок 4. 5 клас Інтернет для власного розвитку
Вправа 1.
1. Музей Галілео https://cutt.ly/WIAzRYx
2. Онлайн перекладач https://translate.google.com.ua/
Вправа 1. Перекладач.
Завдання. Створи повідомлення для свого європейського друга або подруги англійською мовою про те, що ти вмієш робити в інтернеті. Напиши текст із 2–3 речень чи надиктуй його в перекладач (мал. 2.11). Запиши текст українською та англійською мовами.
Працюємо над проектом
"Сайт, який я рекомендую своїм друзям"
Завдання. Уявіть себе маркетологами, яким потрібно створити рекламний плакат про один з відомих вам сайтів для розвитку ваших однолітків. Яку креативну назву можна йому надати? Скористайтеся запропонованим списком сайтів.
План роботи над проєктом
1. Обери сайт.
2. Досліди його призначення.
3. Сплануй інформаційний плакат за шаблоном (Шаблон плаката).
4. Створи плакат і продемонструй його в класі.
6. Оціни плакати інших учнів за критеріями (Критерії оцінювання плаката).
Рефлексія
https://forms.gle/b5LiLqoBw7Luxh19A
неділя, 14 вересня 2025 р.
5 клас. Урок 3
Ресурси для навчання
- https://www.ukrlib.com.ua/
- https://cikavo-znaty.com/
- https://pustunchik.ua/ua
- https://uk.wikipedia.org
- https://webpen.com.ua/
Перевір себе
https://www.ratatype.ua/typing-test/test/
Тест
https://testinform.in.ua/vikoristovuyemo-internet-test-2-informatika-5-klas-morze-nush/
https://drive.google.com/drive/folders/1yeRu5dsmGqEsIuE8S6e9F1OH4Vb3a6hm
Музеї просто неба https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/
Віртуальні подорожі національними природними парками України https://lowcost.ua/national-parks-ua/
середа, 10 вересня 2025 р.
неділя, 7 вересня 2025 р.
5 клас. Урок 2. Безпека в Інтернеті
1) розподіли твердження, запропоновані у
вправі за покликанням
http://LearningApps.org/view1293380, у дві групи:
відповідають правилам безпечної поведінки в
мережі інтернет і не відповідають їм.
2) безпечна та недоречна поведінка за комп’ютером
https://learningapps.org/view6196265
Перевір себе
вівторок, 2 вересня 2025 р.
5 клас. Безпека життєдіяльності під час роботи з комп'ютером.
Робота в групах
https://drive.google.com/drive/folders/1iuVrD_ZGNepG0Fu1ghI4Gxb1oHhSMm7K?usp=sharing
Перевір себе
http://LearningApps.org/view1293380
Практичне завдання
неділя, 24 серпня 2025 р.
Тренінг НУШ 8 клас. Пара 5. Планування оцінювання навчальних досягнень з інформатики в 7-9 класах
Про окремі питання оцінювання результатів оцінювання від 14.03.2025
Завдання 1. Окремі питання оцінювання різультатів. Робота в групах
Завдання 2. Критерії оцінювання інформатичної освітньої галузі
Інформатична освітня галузь, pdf
1. За допомогою ШІ створіть таблицю відповідних дієслів для пояснення учням оцінювання у 5-9 класах з інформатики.
2. Аналогічну таблицю створіть для Таксономії Блума
3. Попросіть ШІ створити зведену таблицю цих двох результатів.
Завдання 3. Критерії оцінювання.
Відповідно до таблиці відредагуйте текст тесту ГР1, так щоб можна було поставити 12 балів.
Завдання 4. Практична робота
Підручники 8 клас
- НУШ 8 клас. Інформатика (авт. Морзе Н. В., Барна О. В.) https://drive.google.com/file/d/15wY2mpHE9MaIflrp_wjc2VWPbiTH3UM5/view
- Інформатика (Ривкінд) 8 клас 2025 https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/8-klas-informatyka-ryvkind-2025.pdf
- Інформатика 8 клас Джон Ендрю Біос https://online.flippingbook.com/view/840556557/10/
четвер, 21 серпня 2025 р.
Тренінг 8 клас. пара 3.Особливості впровадження штучного інтелекту в освітній процес. Як штучний інтелект змінює навчання програмування?
1. Документ "Проєкт ІНСТРУКТИВНО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти"
2. Об'єднатись у групи. Вправа Метод проб і помилок.
- Створити сценарій презентації у Gemini (Тип, особливості або функції, Приклади безкоштовних сервісі)
- Зайти в Gama та створити презентацію на основі тексту.
- Відредагувати інструментами gama та поділитися на дошці.http://linoit.com/users/o_Siv/canvases/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%A8%D1%96
3. Опитування Menti https://www.menti.com/alykf3tu3jbd
4. Перегляньте відео https://youtu.be/fchplBvI5uw
5. Обговорення https://padlet.com/lus0561/padletyuzb6hrs3nk2h3su/wish/kxodWG49zABMagP7
6. Приклади проектів
7. Вправа. Промт
Файл для завантаження.
https://drive.google.com/file/d/1FXJc7DPI6O4mrZKoTv1ojKxDozHFrlWD/view?usp=sharing
Документ результату
https://docs.google.com/document/d/1h_2m30fDyLI-2bojRxI88aWNMJz2JmjPrjvIiuwcnek/edit?usp=sharing
8. Створення схем napkin.ai
Файл для роботи
https://docs.google.com/document/d/1hxMBnou-YzC6nolM_-8NC4yWtjzxgo6ZBO2_MbHZ1tk/edit?usp=sharing
Папка для результату https://drive.google.com/drive/folders/1CJoJTtS5jUGgvochkFSF5_XDut-xQEgB?usp=sharing
Тренінг 8 клас. Пара 1. Формування цілісного розуміння інформатики в 7-9 класах НУШ.
Пара 1. Методи навчання інформатики в НУШ. Формування цілісного розуміння інформатики в 7-9 класах НУШ.
1. Моя мета на цей захід
https://www.menti.com/alq3ek8oyccc
2. Криголам.
3. Зворотній дизайн https://youtu.be/i88Zpy74E-s
4. Вправа Карта знань.
Інтерактивні Державні стандарти (інформатична освітня галузь)
Базові знання (Базова школа)
https://oksanapas.github.io/MNP/standard12.html
Порівняльна таблиця модельних програм
4.
четвер, 22 травня 2025 р.
вівторок, 20 травня 2025 р.
2 клас Підсумковий урок
1. Пройди гру і згадай пристої
https://wordwall.net/uk/resource/25765959
2. Згадай інструменти малювання
https://wordwall.net/resource/54656675
3. Інформація
неділя, 18 травня 2025 р.
понеділок, 12 травня 2025 р.
неділя, 11 травня 2025 р.
неділя, 4 травня 2025 р.
понеділок, 21 квітня 2025 р.
середа, 16 квітня 2025 р.
понеділок, 14 квітня 2025 р.
неділя, 13 квітня 2025 р.
Відкриття 42. Редагування об'єктів презентацій
Матеріали для уроку
Пристрої
https://docs.google.com/presentation/d/1opYI7F1EbVqugeQ7L0rCVS549BNUCnke/edit?usp=drive_link
Київ
Банер
https://drive.google.com/file/d/1PN5Jm446ZOzWpZBr2AIUSmd3jFiHxxyw/view?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/1Mh2ZHx5p-1qql9GEaWb67FmI0vNIx9VG?usp=sharing
Вправа 2.
З’єднай об’єкт презентації та його призначення у вправі за посиланням https://learningapps.org/view23721225.
неділя, 6 квітня 2025 р.
Відкриття 40 Програми для створення і відтворення комп’ютерних презентацій
четвер, 3 квітня 2025 р.
вівторок, 18 березня 2025 р.
2 клас. План та інструкція. Команди та їх виконавці
1. Переглянь відео-презентацію.
2. Виконай інтерактивну вправу. https://learningapps.org/1058912
3. Виконай вправу https://studio.code.org/s/course2/lessons/3/levels/1
4. Виконай вправу https://www.sesamestreet.org/games?id=27719
понеділок, 10 березня 2025 р.
неділя, 9 березня 2025 р.
четвер, 6 березня 2025 р.
четвер, 27 лютого 2025 р.
Урок 24. Розгалуження та повторення
1. У програмі Розумні блоки виконайте наступні вправи:
https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/248
https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/249
https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/250
2. Виконай Практичне завдання 2 (дивися нижче) в Скретч онлайн та намалюйте Лабіринт.
понеділок, 24 лютого 2025 р.
четвер, 20 лютого 2025 р.
четвер, 6 лютого 2025 р.
Урок 20. Виправлення помилок
Завдання 1. https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/236
Завдання 2. Скретч Зелена планета
понеділок, 3 лютого 2025 р.
понеділок, 27 січня 2025 р.
неділя, 26 січня 2025 р.
5 клас НУШ. Відкриття 27 Програми для опрацювання електронних текстів
ГР3
1. Завантаж файл Бджола
2. Відкрий у Скретч
3. Зміни в програмі колір квітни на який реагує Бджола з синього на Червоний
4. Додай команду, яка забирає Здуття з Бджоли з запуску програми
5. Додай команду, яка б при Здутті бджоли показала надпис "М'ям - М'ям"
6. Перемалюй сині квіти у будь-який інший колір.
7. Зміни розмір квітів (не більше 50)
8. Додай ще одну червону квітку.
9. Завантаж файл на свій комп'ютер
10. Перейменуй його на Бджола_Прізвище
11 Перемісти файл у свою папку
Відео https://cloud.orioncentr.com.ua/index.php/s/DLcmqPzi6TNFsmf
Вправа 1. https://learningapps.org/view22648804
Вправа 2. https://learningapps.org/view22649026
Матеріали для роботи https://drive.google.com/drive/folders/1SI316MLBQsdv0f-XinXFZBQrJITNbb3p?usp=sharing
вівторок, 14 січня 2025 р.
2 клас. Урок 17. Графічний редактор
Вправа 1. https://learningapps.org/view3071538
Вправа 2. https://learningapps.org/view15426179
Для встановлення програми TuxPaint https://tuxpaint.org/download/
понеділок, 13 січня 2025 р.
5 клас НУШ. Урок 26. Як будувати алгоритми із повторенням?
субота, 11 січня 2025 р.
5 клас .19. Об’єкти та їхні властивості. Об’єкти в середовищі виконання алгоритмів
ГР2 (20 хв)
1. Створи зображення 6б
Вправа 1. https://learningapps.org/view4632140
Скретч онлайн https://scratch.mit.edu/
Підручник с. 84