Plickers - дуже цікавий, а головне безкоштовний сервіс для моніторингу знань учнів. він дозволяє створювати опитування у великих класах при наявності інтернету на вчительському пристрої. Звичайно, бажано мати проектор, телевізор, інтерактивну дошку чи хоча б комп'ютер для відеозображення результатів учнів.
Раджу попробувати, учням дуже цікаво!
Сторінки
▼
вівторок, 25 квітня 2017 р.
середа, 19 квітня 2017 р.
середа, 12 квітня 2017 р.
вівторок, 11 квітня 2017 р.
неділя, 9 квітня 2017 р.
Онлайн курс "Змішане навчання"
Проблемна лабораторія дистанційного навчання НТУ "ХПІ" запрошує на пілотний відкритий дистанційний курс "Змішане навчання", який буде проходити 6 тижнів з 24 квітня по 4 червня 2017 р.
Участь у курсі безкоштовна.
Учасники, які виконають всі завдання курсу та будуть брати активну участь у курсі, отримають електронний сертифікат.
Для участі у курсі необхідно заповнити анкету слухача https://goo.gl/forms/omDnpiFqzwGVlEEl2 та зареєструватися на сайті http://dl.khpi.edu.ua/
Доступ до курсу буде відкрито 19 квітня
Установчий вебінар відбудеться 19 квітня о 16-00, вхід до вебінару через курс, додатково адреса входу до вебінару буде розміщена у мережі.
Автор курсу та тьютор Кухаренко Володимир, науковий керівник Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ", професор, к.т.н., автор понад 16 посібників з питань дистанційного навчання.
Участь у курсі безкоштовна.
Учасники, які виконають всі завдання курсу та будуть брати активну участь у курсі, отримають електронний сертифікат.
Для участі у курсі необхідно заповнити анкету слухача https://goo.gl/forms/omDnpiFqzwGVlEEl2 та зареєструватися на сайті http://dl.khpi.edu.ua/
Доступ до курсу буде відкрито 19 квітня
Установчий вебінар відбудеться 19 квітня о 16-00, вхід до вебінару через курс, додатково адреса входу до вебінару буде розміщена у мережі.
Автор курсу та тьютор Кухаренко Володимир, науковий керівник Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ", професор, к.т.н., автор понад 16 посібників з питань дистанційного навчання.
Більше інформації